نهال فروشی

نهالستان بهمن ابادی


نهالستان بهمن آبادی از پیشروترین مراکز کشاورزی در ارائه‌ی خدمات غیرحضوری است. در سالیان اخیر خریداران زیادی از سراسر کشور با صرفاً با تماس تلفنی اقدام به خرید نهال یا گل مورد نیاز باغ یا آپارتمان خود کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که حضوری به مجموعه‌ی ما آمده‌اند با دیدن دیگر محصولات ، در لیست خرید خود اصلاحات مناسبی بوجود آورده‌اند. یکی از دلایل مهم این امر نداشتن اطلاعات کافی از تنوع درختان و گیاهان بوده، به همین دلیل مجموعه‌ی ما با داشتن فروشندگان ماهر و مطلع می‌تواند به شما در زمینه‌ی انتخاب مناسب‌تر و کارآمدتر کمک کند.

از طرفی می‌توانید از تجربیات ما برای نگهداری و رشد بهتر گیاه استفاده کنید. اگر قصد خرید نهال دارید و کم تجربه‌اید، با توجه به اینکه قرار است بعد از خرید چندسال زمان صرف رشد نهال کنید به ما سر بزنید.  دلیل دیگر این اتفاق را می‌توان داشتن شهود بصری بهتر نسبت به تصاویر اینترنتی دانست. شما به هنگام خرید حضوری یک گل آپارتمانی درک متفاوتی نسبت به خرید غیرحضوری خواهید داشت و امکان مقایسه دارید. ( شکل، ارتفاع، قطر، گلدان و …. برای گیاهان مختلف ) اصلاح لیست به خصوص در زمینه‌ی خرید نهال‌ های زینتی و گل آپارتمانی بیشتر دیده می‌شود.

شما می‌توانید با ماشین سواری یا وانت بار خود به مجموعه‌ی ما بیاید. در صورت نداشتن وسیله‌ی مناسب برای حمل محصولات ما آن ها را برای شما ارسال خواهیم کرد. توصیه می‌کنیم در صورتی که در استان‌های البرز، تهران، قم، قزوین زندگی ‌می‌کنید و قصد خرید نهال مناسب برای باغ خود را دارید، حتماً از مشاوره‌ی حضوری و یا تلفنی مجموعه‌ی ما استفاده کنید!

نهال صنوبر

صنوبر

چنار

نهال چنار

خرید درخت اقاقیا

درخت اقاقیا بن 15

نهالستان بهمن آبادی هر روزه آماده‌ی مشاوره و پاسخ به خریدارن حضوری و غیرحضوری ( تلفنی) است.

آدرس : کرج ، مشکین دشت ، جاده‌ی خوشنام ، 100 متر بعد از آهن فروشی بیاتلو ، نهالستان علیرضا بهمن آبادی.

لینک گوگل مپ :  https://goo.gl/maps/QXg1yzMpA389mBXb7

اگر از مترو استفاده ‌می‌کنید، به ایستگاه مترو کرج آمده سپس با تاکسی‌های خطی به مشکین دشت بیاید.

تلفن‌های تماس :

38 46 666 0912

31 11 282 0938

03 14 164 0912

99 86 276 0930

کامیس زعفرانی

کامیس پاریس

گل های رز هلندی اصل

رز هلندی

رز هلندی

رز هلندی

رز هلندی – نهالستان بهمن ابادی

ساناز

گل ساناز

گل ساناز – صورتی

گل ساناز

گل ساناز

گل ساناز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *