نهال گیلاس

گیلاس نهال


در این نوشته به معرفی گیلاس تک دانه‌ مشهد ،از سری مقالات معرفی نهال میوه، می‌پردازیم. گیلاس تک دانه مشهد که دارای میوه هایی به رنگ قرمز و بسیار لذیذ می باشد از ارقام بسیار بازارپسند ایران است. به دلیل صرفه ی اقتصادی ناشی از کاشت این درخت نهالستان بهمن آبادی ظرفیت تولید گیلاس خود را فقط به این رقم از گیلاس اختصاص داده است.

میوه های این درخت معمولا در اوایل خرداد ماه می رسند و 30 سال نیز عمر اقتصادی درخت آن می باشد. این درخت مناسب مناطق سردسیر بوده و از نظر مقاومت در برابر سرما بین هلو و گلابی قرار دارد و بنابر تجربه کاشت آن در مناطق کوهستانی در کشور ما مزایای اقتصادی خوبی را نصیب کشاورزان نموده است.

نهال گیلاس

نهال گیلاس

برای کاشت این درخت زمین با یک تا یک و نیم متر خاک لمونی شنی بسیار مناسب می باشد. نهالستان بهمن آبادی تعداد قابل ملاحظه ای از این نهال را به صورت ریشه لخت ، حلب ، سطلی در سایز های مختلف برای ارائه به باغداران عزیز و ارسال آن از کرج به سایر نقط مورد درخواست ، آماده نموده است.

 

کرج به دلیل داشتن آب و هوای معتدل یکی از بالاترین نرخ‌های تطبیق گیاهی را دارد. بدین معنی که نهالی کاشته شده در کرج، عموماً در دیگر نقاط کشور می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. نهال‌ها خود را ازکرج تهیه کنید.

نهال های سطلی گیلاس تک دانه مشهد

نهال‌های سطلی گیلاس تک دانه مشهد

 

نهالستان بهمن آبادی هر روزه آماده‌ی مشاوره و پاسخ به خریدارن حضوری و غیرحضوری ( تلفنی) است. برای اطلاع از فروش ویژه تماس بگیرید.

آدرس : کرج ، مشکین دشت ، جاده‌ی خوشنام ، 100 متر بعد از آهن فروشی بیاتلو ، نهالستان علیرضا بهمن آبادی.

لینک گوگل مپ :  https://goo.gl/maps/QXg1yzMpA389mBXb7

اگر از مترو استفاده ‌می‌کنید، به ایستگاه مترو کرج آمده سپس با تاکسی‌های خطی به مشکین دشت بیاید. 

تلفن‌های تماس : 

38 46 666 0912

31 11 282 0938

03 14 164 0912 

99 86 276 0930

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *