خرید نهال انار و قیمت نهال انار

خرید نهال انار و قیمت نهال انار

نهال انار

خرید نهال انار و قیمت نهال انار :این نوشته از سری آموزش‌های نهالستان بهمن آبادی در بخش نهال است .در این نوشته سعی داریم شما را با انواع ارقام انار آشنا کنیم .

در سال های اخیر اکثر مردم به دلیل زندگی ماشینی و دوری از طبیعت برای تعطیلات و اخر هفته ها به دنبال باغ و باغچه ای برای زندگی هستند

در این میان تصمیم داریم شما رو با انواع گل و گیاه اشنا کنیم که در این زمینه کمک حال شما بوده اطلاعاتی در زمینه خرید نهال نیز به شما بدهیم.

انار از جمله میوه هایی است که علاوه بر خوش طعم بودن خواص بسیار زیادی نیز دارد. انار به صورت وحشی در ساحل های دریای شمالی و نقاط دیگر مانند جنگل های غربی کردستان و لرستان و بختیاری و فارس تشکیل می شود و پرورش می یابد. گل های کامل انار به شکل زنگ یا استوانه ای بوده و اعضای نر و ماده را در خود دارند. درخت انار قابلیت سازگاری در اب و هوای مختلف را دارد. این درخت در اب و هوای گرم زمستانی نیز قادر به رشد کردن است. به هیچ عنوان درخت انار را در منطقه ای که دمایش به کمتر از 12- می رسد پرورش ندهید چرا که از بین می رود. اگر درخت انار را زیر تابش مستقیم خورشید قرار دهید تنه و میوه درخت می سوزند. با این تفاسیر مناسب ترین دما برای پرورش درخت انار اب و هوای معتدل است.

خرید نهال انار و قیمت نهال انار
نهال انار

انواع مختلف ارقام انار وجود دارد که شما با توجه به چند فاکتور اعم از محیط زندگی تان شرایط و اب و هوایی و بودجه ای که دارید و نوع کابردی که برای درخت مدنظر دارید و … باید نوع نهال را انتخاب کنید. در نهالستان بهمن ابادی طبق برنامه شما نهال منطبق با شرایطی که دارید را به شما معرفی و در صورت تمایل با قیمت مناسب برایتان به ارمغان می اورند.

این مقاله را نیز بخوانید : خرید نهال خرمالو

1)نهال انار پرپر :

این رقم انار عملکرد متفاوتی نسبت به ارقام دیگر انار دارد. این تفاوت در پیوندی بودن ان است. این رقم کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از ارقام محبوب کشاورزان می باشد. انار پرپر میوه های گرد و ابدار و شیرین است. گل های این رقم نیبت به ارقام دیگر درشت تر است.

2)نهال انار واندرفول:

انار واندرفول از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است. قدرت رشد این رقم بسیار بالا است و با گذشت زمان به درخت پرشااخ و برگی تبدیل می شود که ارتفاع ان متوسط است. این رقم نسبت به ارقام دیگر بزرگتر است و پوست ضخیم و سفتی دارد اما دانه های ان درشت و ابدار می باشد.

3)نهال انار پاکوتاه:

این رقم بومی کشور های ایران و عراق است. در مناطق سردسیر و خشک رشد بهتری دارد و از جمله انارهای زینتی محسوب می شود. این رقم گل های قرمز زیبایی دارد. همچنین به انار پاکوتاه شهرت دارد.

4)نهال انار کلود:

یکی دیگر از ارقام انار است که ارتفاع درخت ان حدودا بین 2 الی 3 متر می رسد و زمان رسیدن رنگ ان قرمز مایل به سیاه می شود. همچنین دانه های این میوه قرمز و سفید است و اندازه ان متوسط می باشد.

5)نهال انار گرانادا:

این رقم تقریبا عملکردی شبیه به رقم واندرفول دارد. میوه های ان بسیاربا کیفیت هستند و ددر بازار نیز فروش بالایی دارد. این رقم گل های تیره تر دارد وپوست میوه هایش سفت و ضخیم هستند. طعم این انارها ترش بوده و حدود 30 روز زودتر لز انار واندرفول می رسند.

6)نهال انار کراب :

انار کراب بومی کشور ایران است که کیفیت و عملکرد مطلوبی دارد. البته در مقایسه با دیگر ارقام انار باردهی کمتری دارد. ارتفاع درخت ان نهایت به 6 متر می رسد که باعث اسان شدن برداشت محصول می شود. رنگ پوست میوه این رقم قرمز است و میوه های ان نسبتا بزرگ است.

7)نهال انار کینگ:

یکی از باکیفیت ترین ارقام انار است که توانایی پرورش در هر اب و هوایی را دارد. اندازه میوه این رقم متوسط است که کیفیت بسیار بالایی داشته و میوه های تقریبا پوست نازکی تولید  می کند. سرمای بیش از حد موجب یخ زدگی و توقف رشد ان می شود. میوه های این رقم متوسط تا بزرگ هستند.

8)نهال انار فاقد خار:

این رقم انار بسیار باکیفیت  و عملکرد بالا است که بسیار مورد توجه کشاورزان قرار دارد. این رقم امکان رشد در ایران را نیز دارد. میوه های این انار کروی بوده و گل های ان قرمز رنگ می باشد. ارتفاع درخت ان تقریبا به 6 متر می رسد. رشد رقم فاقد خار در مناطق گرمسیر بهتر است.

9)نهال انار بالگال :

انار بالگال از جمله انارهای مرغوب در ایران است که امکان کشت ان در ایران نیز وجود دارد. بهتر ات این رقم را در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر بکارید. نهال این رقم به صورت گل های منفرد و چندتایی روی نوک شاخه ها می باشد. این رقم طی گذر زمان به درخت کوچکی تبدیل می شود که قدرت رشد ان زیاد است.

10) نهال انار چیکو:

یکی از ارقام باکیفیت و سازگار انار است که ارتفاع متوسط تا زیادی دارد. این رقم علاوه بر خوش طعم بودن خوش عطر نیز می باشد. ارتفاع رقم ان نهایت به 5 متر می رسد.

11)نهال انار فرانیس:

این رقم درشت و قرمز است که طعم ترش و پوست صافی دارد. ارتفاع درخت این رقم نسبتا زیاد است. قیمت ان متوسط است و دانه های ان قرمز می باشد.

12) نهال انار فلش من:

این رقم نهال از جمله ارقام بومی ایران است که میوه های ان نسبتا بزرگ هستند. میوه های این رقم بزرگ و گرد است و پوستی صورتی رنگ دارد. دانه های این رقم تقریبا یکدست هستند و رنگشان صورتی می باشد. انار فلش من بسیار خوش طعم و دلپذیر است.

 

13)نهال انار ساوه :

انار  ساوه همانطور که از نامش پیداست بومی شهر ساوه ایران است. بعضی از میوه های انار ساوه تلخ هستند اما به طور کلی طعم شیرین و دلچسبی دارند. این انار را باید به صورت تازه خوری مصرف نمود. پوست این انار زرد مایل به قرمز می باشد.

14)نهال انار دانه سیاه :

یکی از باکیفیت ترین گونه های انار انار دانه سیاه می باشد. این رقم از انواع خاص گونه های انار است که سیاه بودن دانه ها و برگ های خوش فرم و گل های نارنجی مایل به قرمز ان را محبوب تر می کند.

 

15)نهال انار چیکارو :

یکی دیگر از ارقام انار است که بازدهی بسیار بالایی دارد و همچنین قیمت ان بسیار مناسب می باشد. نهال این رقم پاکوتاه است و شاخه های پر برگی دارد. میوه های ان نارنجی مایل به قرمز است و میوه ای خوش طعم دارد.

16)نهال انار کنبران:

یکی از ارقام پر میوه که میوه های درشتی دارد انار کنبران است. این رقم دانه های قرمز و دارد و طعم ان ترش است. این انار باید به صورت تازه خوری مصرف شود. شاخه های این ژن گسترده و بلند می باشد. از  این انار برای تهیه رب نیز استفاده می کنند. رنگ پوست صاف انار کنبران قرمز می باشد. این انار ابدار و شیرین و خوش طعم می باشد.

17)نهال انار اسویت:

یکی از ارقام انار است که رنگ میوه ان روشن بوده و از سال اول باردهی را اغاز می کند. میوه های ان در ابتدا به رنگ سبز و با دانه های صورتی رنگ می باشد. طعم این رقم شیرین و خوش طعم است و برای تهیه اب انار کاربرد فراوانی دارد. انار اسویت طعم شیرین و دلپذیری دارد. برگ های این رقم باریک و دراز است.

18)نهال انار یوتا اسویت:

این رقم انار از بهترین نژادهای انار می باشد. برگ های آن کشیده و بلند می باشد و سبز رنگ هستند.  میوه های این رقم قرمز و صورتی است که بسیار خوش طعم هستند. این رقم شیرین است.

19)نهال انار فنیسا:

انار فنیسا از جمله گونه های درشت انار است. اندازه این رقم بین 10 الی 12.5 سانتی متر می باشد. طعم انار فنیسا شیرین و دلپذیر بوده و بسیار ابدار است. روی پوست این انار خال و رگه های فراوانی وجود دارد.

بهترین مرکز خرید نهال میوه انار:

یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انار ، نهالستان بهمن آبادی می باشد که دارای سابقه چندین ساله در این کار است و شما برای خرید انواع ارقام نهال انار می توانید هم به صورت حضوری هم به صورت تلفنی از آن ها به طور رایگان مشاوره گرفته و در صورت تمایل خرید فرمایید. این نهالستان هر نوع رقم انار را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار داده و نحوه کاشت و نگهداری آن را از صفر تا صد به شما آموزش می دهند.

 

 

قیمت نهال انار:

نهالستان بهمن آبادی هر روزه آماده‌ی مشاوره و پاسخ به خریدارن حضوری و غیرحضوری ( تلفنی) است.

آدرس : کرج ، مشکین دشت ، جاده‌ی خوشنام ، 100 متر بعد از آهن فروشی بیاتلو ، نهالستان علیرضا بهمن آبادی.

لینک گوگل مپ :  https://goo.gl/maps/QXg1yzMpA389mBXb7

اگر از مترو استفاده ‌می‌کنید، به ایستگاه مترو کرج آمده سپس با تاکسی‌های خطی به مشکین دشت بیاید.

تلفن‌های تماس : 

03 14 164 0912 

99 86 276 0930

نمایش دادن همه 4 نتیجه