بادام

یادام


نهالستان بهمن آبادی با مدیریت علیرضا بهمن آبادی تعداد قابل ملاحظه ای نهال بادام دیرگل آذر ریشه لخت ، جهت ارائه ، فروش و ارسال نهال آن به مشتریان عزیز آماده نموده است. لذا توجه شما را به توضیحات این مربوط به این نهال میوه جلب می نماییم:

این گیاه به هفته ای یک بار آب احتیاج دارد. نیاز آبی آن 6 تا 8 هزار متر مکعب در هر هکتار می باشد. همچنین هنگام گل دهی بایست از آبیاری آن به منظور جلوگیری از ریزش گل و کاسته شدن از محصول جلوگیری شود.کشور ما به صورت حدودی رتبه ی پنجم تولید میوه ی آن را در سطح دنیا دارا می باشد.

به منظور جلوگیری از بیماری های درخت بادام می بایست قبل از کاشت نهال بادام زمین را با یکی از سموم ضد قارچ ضد عفونی نموده و تمامی کنه ها و جامانده ی ریشه های پوسیده ی سایر درختان از زمین پاکسازی شوند. همچنین محلول پاشی عنصر مس قبل از کاشت به منظور باکتری کشی قبل از کاشت درخت لازم است . این سم همچنین در اواخر پاییز و زمستان هر ساله به منظور جلوگیری از بیماری درخت لازم می باشد.

همچنین این درخت نباید در زمین هایی که قبلا در آن گیاهانی مثل گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، هنوانه ، شبدر ، توتون و بادمجان کشت شده است ، کاشته شود. در صورتی که پژمردگی ناگهانی برگ در برخی از شاخه ها مشاهده شد لازم است شاخه های مذکور فورا حذف شوند. رقم دیر گل آذر دارای بادام هایی با پوست نازک می باشد گه این رقم به لحاظ وزنی از رقم کاغذی بسیار مطلوب تر بوده و حدود 30 الی 40 کیلو هر درخت محصول خواهد داد و همچنین در مقابل آفاتی مثل کلاغ و … مطلوب تر می باشند.

این درخت در فصل تابستان و بهار به صورت گلدانی (نهال بادام گلدانی ) عرضه میشود .

قیمت نهال بادام گلدانی به روز می باشد و از طریق تماس با تلفن 09302768699 و یا از طریق تلگرام و یا واتس اپ از اخرین قیمت ها مطلع شوید .

 

 

 

نهال بادام دیرگل آذر در نهالستان بهمن آبادی

 

نهالستان بهمن آبادی هر روزه آماده‌ی مشاوره و پاسخ به خریدارن حضوری و غیرحضوری ( تلفنی) است. جهت اطلاع از قیمت بادام دیرگل تماس بگیرید.

آدرس : کرج ، مشکین دشت ، جاده‌ی خوشنام ، 100 متر بعد از آهن فروشی بیاتلو ، نهالستان علیرضا بهمن آبادی.

لینک گوگل مپ :  https://goo.gl/maps/QXg1yzMpA389mBXb7

اگر از مترو استفاده ‌می‌کنید، به ایستگاه مترو کرج آمده سپس با تاکسی‌های خطی به مشکین دشت بیاید.

تلفن‌های تماس : 

38 46 666 0912

31 11 282 0938

03 14 164 0912 

99 86 276 0930

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *