چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه

خرید و قیمت چند گیاه آپارتمانی لوکس


چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه

اگر گل و گیاه دوست دارید و عاشق نگهداری از آن ها هستید و می خواهید خانه خود را شیک و لوکس کنید، همراه ما باشید تا با چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه آشنا شوید.

اول بهتر است یک توضیح بدهیم که گیاهان لوکس چه خصوصیتی دارند که متمایز از دیگر گیاهان می شوند. خب این گیاهان ظاهری شیک و زیبا و خاص دارند و قیمت بیشتری هم نسبت به دیگر گیاهان دارند. در ادامه با چند نوع از انواع گیاه آپارتمانی لوکس آشنا می شویم.

گیاه ارکیده

خرید گیاه ارکیده
گیاه ارکیده

یکی از چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه گیاه زیبا و شیک ارکیده است. این گیاه بسیار پرطرفدار است و شکوفه های بزرگ و زیبایی دارد. این گیاه اگر نگهداری خوبی داشته باشد، دوام زیادی دارد که البته نگهداری از آن کمی سخت است. این گل نماد شکوه و زندگی دوباره و عشق است.

این گیاه گونه های مختلفی دارد که فالانوپسیس از انواع معروف آن است که در بازار گل و گیاه هم بیشتر وجود دارد. نگهداری راحت تری هم نسبت به دیگر انواع از گیاه ارکیده دارد. در کل گیاه ارکیده خیلی راحت تر با هر محیطی کنار می آید و فصل گدهی آن با مدت زمان بیشتری همراه است. برای همین این گیاه آپارتمانی لوکس محبوب است.

گل ارکیده در حالت طبیعی نیازی به نگهداری در خاک ندارد و رطوبت را از باران و هوا دریافت می کند. پس گیاه ارکیده بری اینکه نگهداری خوبی داشته باشد، باید رطوبت مورد نیازش فراهم شود. تهیه خاک مناسب و آبیاری مناسب برای این گیاه از عوامل مهم در نگهداری خوب آن است.

گیاه آپارتمانی بونسای

خرید گیاه آپارتمانی بونسای
گیاه آپارتمانی بونسای

از معروف ترین و شناخته شده ترین گیاهان اپارتمانی لوکس می توان به گیاه بونسای اشاره داشت.

گیاه بونسای یک نماد کوچک از طبیعت است که روح تازه و خاصی را به خانه می دهد. زندگی و تازگی را می توان از گیاه بونساس احساس کرد.

گیاه بونسای نگهداری خاصی دارد که باید حتما رعایت نکات مهم در نگهداری آن را مد نظر داشت. این گیاه در گلدان های کوچک نگهداری می شود و ذخیره کمی برای نگهداری از آب و مواد معدنی دارد. نوع نگهداری از این گیاه بر می گردد به این که چه نوعی از آن را تهیه نموده اید. در هر صورت باید شرایط خوبی را برای نگهداری از گیاه بونساس خود فراهم آورید.

گیاه بونسای برای اینکه رشد خوبی داشته باشد و سالم و سرحال باشد باید، نور کافی داشته باشد و از گرما و دمای زیاد هم به دور باشد. مورد دیگر این است که هیچ وقت نگذارید خاک بونسای خشک شود و تا خشکی در خاک گلدانش احساس کردید و مشاهده نمودید، آن را ابیاری نمایید.

در ابیاری بونساس دقت داشته باشید که ابیاری نباید با فشار و شدت باشد و باید ارام با یک شلنگ دارای درجه تنظیم صورت گیرد. رطوبت مورد نیاز درخت بونسای را باید حتما تامین نمایید مخصوصا اگر در منطقه خشک نگهداری می شود. ابیاری هم در این حالت اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای تامین رطوبت از روش سینی پر از آب می توانید استفاده نمایید.

برای سالم ماندن گیاه بونسای باید کوددهی خوبی را برای درختچه زینتی خود داشته باشید تا سالم بماند. می توانید برای تهیه کود مناسب از فروشگاه هی معتبر و نهالستان ها هم اقدام نمایید.

گیاه آپارتمانی لوکس بونسای، سمی است و مواظب حیوانات و کودکان باشید. در صورت خورده شدن مشکلات زیادی ایجاد نماید.

گیاه آپارتمانی یوکا

گیاه آپارتمانی
گیاه آپارتمانی یوکا

اگر به دنبال خرید گیاه آپارتمانی لوکس و زیبا و متفاوتی هستید، گیاه یوکا مناسبترین ایت که به شما توصیه می شود. این گیاه دارای برگ های بزرگ و کشیده و خنجری شکل است. این گیاه سالی یکبار گل های زیبای سفید و کرم رنگ می دهد. این گیاه برای منطق گرمسیری است و ذاتا مقاومت خوبی هم در برابر دما دارد.

برای نگهداری این گیاه باید نور مناسب را برایش فراهم آورید و پشت پنجره جای مناسبی برای نگهداری این گیاه لوکس و خاص و زیبا است.

خاکی که برای این گیاه آپارتمانی باید در نظر داشت، خاک سبک و دارای زهکشی است. بهترین خاک هم از نوع قلیایی است.

یوکا دارای انواع مختلفی است که برای نگهداری در آپارتمان و گلدان باید از نوع آپارتمانی آن باشد. دقت داشته باشید که این گیاه سمی است و برای حیواناتی چون سگ و گربه و اسب ممکن است در اثر بلعیده شدن ایجاد عوارض کند.

خرید گیاه آپارتمانی پاچیرا

از چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه میتوان نام پاچیرا را اورد. این گیاه نماد پول و ثروت و خوشبختی است. به این گیاه آپارتمانی، درخت پول هم می گویند.

درباره نگهداری از گیاه پاچیرا باید گفت که؛ نگهداری سختی ندارد و فقط باید نکات مهم درباره مواظبت از ان را بدانید و رعایت نمایید.

گیاه پاچیرا رطوبت دوست است اما نه در حد زیاد و باید رطوبت در حد متمایل به خشکی باشد. بهتر است اصلا آب بر روی ساقه هایش هم نپاشید که دوست ندارد. این گیاه را در جایی که نور خوبی دارد، نگهداری کنید و البته که در سایه هم قابلیت رشد را دارد.

مورد دیگری که در نگهداری از این گیاه باید رعایت شود این است که این گیاه را زیاد جا به جا نفرمایید تا رگ هایش ریزش پیدا نکند و پژمرده نشود. این گیاه میانه خوبی با جا به جایی ندارد.

در نهایت

برای اینکه چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه خریداری کنید، می توانید از گیاهانی که درباره آن ها صحبت شد خریداری نمایید. البته که در این مطلب جای صحبت از گیاهان لوکس و زیبایی چون، بامبو، زامفولیا، نخل شامادورا و فیکوس لیراتا خالی است. می توانید شما هم چند گیاه لوکس آپارتمانی دیگر را معرفی نمایید و نظرات خود را با ما اشتراک بگذارید. خرید نهال را از نهالستان ایرانیان داشته باشید.

سوالات متداول چند گیاه آپارتمانی که خونتو لوکس می کنه

نگهداری از کدام گیاه آپارتمانی لوکس راحت تر است؟

خرید گیاه آپارتمانی پاچیرا و زاموفیلیا توصیه می شود که نگهداری راحتی هم دارند.

آیا گیاهان گوشتخوار از گیاهان لوکس آپارتمانی هستند؟

بله بسیار لوکس و گران قیمت هستند. غذای این گیاهان از حشرات و خزندگان می باشد.

چه نوع از گیاه ارکیده را برای خانه خریداری نماییم؟

سه نوع در ایران به فروش می رسند که به ترتیب ارزش و قیمت  ارکیده فالانوپسیس،  ارکیده کاتلیا و ارکیده اونسیدیوم هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *