خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین

خرید گل و گیاه آپارتمانی


خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین

این روزها که خانه ها آپارتمانی و کوچک شده اند، ما را از داشتن حباط و باغچه محروم کرده اند. همه می دانیم که وجود گل و گیاه در اطرافمان چه مزایایی به همراه دارد. ایجاد روحیه و سلامت روح و روان ازمزیت های داشتن گل و گیاه است. اما راه حل خوبی برایتان داریم که گل و گیاهتان را هم در کنارتان داشته باشید، خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین از بهترین راه ها برای استفاده از وجود گیاهان است.

برای خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین باید از مراکز و نهالستان های معتبر اقدام نمایید تا بهترین و سالم ترین آن ها در اختیارتان قرار گیرد.

در این مقاله درباره انواع گل و گیاه مناسب برای آپارتمان و نحوه تگهداری از آن ها می خوانیم. انواع درختچه های آپارتمانی را هم می توانید در خرید آنلاین داشته باشید.

انواع گیاهان آپارتمانی

اساسی ترین و مهم ترین نقسیم بندی در خرید گل و گیاه به گل دار بودن و یا گلدار نبودن گیاهان آپارتمانی بر می گردد. البته مواردی چون فصلی بودن و مقدار احتیاج گیاه به نور هم از عوامل مهم در تقسیم بندی گیاهان آپارتمانی است.

اگر دوست دارید که از گیاهان آپارتمانی همیشه سبز خریداری نمایید، توصیه می شود که امکانات و شرایط خوب نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی را فراهم نمایید و سپس اثدام به خرید و نگداری کنید. پس باید در نگهداری از گیاهان آپارتمانی خود وارد باشید تا از بین نروند.

از انواع گیاهان آپارتمانی محبوب می توان به ساکولنت ها، گیاه اگزالیس، گیاه زاموفیلیا، گیاه رشته مروارید، تیلاندسیا و کاکتوس گوش خرگوشی، پتوس، قاشقی، سانسوریا، بنجامین و برگ بیدی و موارد بسیار دیگر اشاره داشت.

نکات مهم در خرید گیاهان آپارتمانی

مشخصات گیاهان مقاوم آپارتمانی
نکات مهم در خرید گیاهان آپارتمانی
  • برای خرید گیاهان آپارتمانی از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.
  • بهتر است با توجه به سلیقه و شرایط نگهداری گیاهتان را خریداری نمایید.
  • از اوایل مهر و آبان بترین زمان برای خرید گیاهان اپارتمانی است.
  • با توجه به مقدار توانایی خود خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین را انجام دهید.
  • گیاه آپارتمانی باید ظاهر سالمی داشته باشد.
  • عاری از بیماری ها و آفات باشد.
  • ساقه ها شل نباشند. گندیده نباشند.
  • ریشه ها در سلامت کامل باشند.
  • برگ های گیاه سالم باشند و چروکیده و ناسالم نباشند. سوراخ و سیاهی هم نداشته باشند.
  • ساقه ها به ریشه و غده اصلی متصل باشند.

خرید اینترنتی گل و گیاه زینتی

خرید گل و گیاه زینتی
خرید اینترنتی گل و گیاه زینتی

این روزها که مشغله همه افراد زیاد شده است و تکنولوژی هم گسترش پیدا کرده است، بهتر است خرید خود را از فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین و اینترنتی داشته باشید. ایرانیان تری باکیفیت ترین و بهترین درختچه های زینتی و گیاهان آپارتمانی را به فروش می رساند.

مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی

اگر خیلی وقت و زمان برای مراقبت و رسیدگی از گیاهانتان را ندارید، بهتر است در خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین از نوع مقاوم آن ها را انتخاب کنید.

از گیاهان آپارتمانی مقاوم چند دسته وجود دارد. گیاهانی که مقاوم به سرما هستند. گیاهانی که مقاوم به کم آبی هستند. گیاهانی که مقاوم در برابر نور کم هستند.

مشخصات گیاهان مقاوم به بی آبی

گیاهان مقاوم به بی آبی
مشخصات گیاهان مقاوم به بی آبی
  • دارای ساقه و ریشه های گوشتی هستند.
  • برگ ها و ریشه و ساقه هایشان ضخیم است و آب را در خود می تواند ذخیره کند.

گیاه زاموفیلیا

این گیاه متعلق به مناطق بومی و شرقی در افریقا است. دارای ریشه های غده ای شکل هستند. ساقه های گوشتی دارند و به کم آب بسیار مقاومت نشان می دهند. طیف زیادی از دما را هم می تواند تحمل کند. این گیاه بسیار زیبا است و می تواند زینت خانه های شما باشد.

دقت کنید که تمام قسمت های این گیاه سمی می باشد. پس مواظب کودکان و حیوانات خانگی خود باشید.

گیاه سانسوریا

این گیاه را با نام زبان مار و یا زبان مادر شوهر می خوانند. این گیاه خیلی به آبیاری نیازی ندارد و می توانید خیلی راحت به سفر بروید. تحمل رطوبت و دماهای مختلفی را دارد.

گیاه پوتوس

گیاه پوتوس از گیاهان مقاوم است که در اکثر گل فروشی ها می توان آن ها را دید. پوتوس به نور زیادی برای زنده ماندن و رشد نیازی ندارد. این گیاه هم در آب و هم در خاک خشک می تواند دوام بیاورد و رشد کند. در کل گیاه راحتی اس و نگهداری بی دردسری را دارد. اگر به تازگی به نگهداری تز گل و گیاه پرداخته اید، پوتوس می تواند انتخاب خوبی باشد.

گیاه یشم

گیاه یشم یک گیاه آپارتمانی مقاوم است که به ان «گیاه شانس»، «گیاه پول» و «درخت پول» هم می‌گویند. این گیاه، دارای گل های ریزی به رنگ صورتی و سفید است و بسیار زیبا است.

 این گیاه طرفداران زیادی دارد و بسیار مقاوم است واین گیاه آپارتمانی به خاطر مقاوم بودن آن است که محبوبیت دارد و به مراقبت بسیار کمی نیاز دارد. گیاه یشم به آبیاری زیادی نیازی ندارد و تقریبا در اکثر شرایط نوری دوام زیادی دارد و از بین نمی رود و رشد خوبی دارد. این گیاه، برگ‌های نرم، درخشان و ضخیم دارد و طول آن به 2.5 متر هم می‌رسد.

در نهایت اینکه

در خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین باید به نوع گیاه و محلی که قرار است از گیاه نگهداری شود، اهمیت دهید. اگر به تازگی نگهداری از گل و گیاه زا آغاز کرده اید هم بهتر است از گیاهان آپارتمانی مقاوم استفاده نمایید. برای خرید انواع گل و گیاه زینتی و آپارتمانی و خرید نهال می توانید از طریق وبسایت ابرانیان اقدام نمایید.

سوالات متداول خرید گل و گیاه آپارتمانی آنلاین

گیاه آپارتمانی مقاوم چه نوعی هستند؟

از گیاهان آپارتمانی مقاوم چند دسته وجود دارد. گیاهانی که مقاوم به سرما هستند. گیاهانی که مقاوم به کم آبی هستند. گیاهانی که مقاوم در برابر نور کم هستند.

چه گیاه آپارتمانی خریداری نماییم؟

با توجه به علاقه و شرایط اقلیمی و نگهداری از گیاه می توان انتخاب داشته باشید اما از انواع گیاهان آپارتمانی محبوب می توان به ساکولنت ها، گیاه اگزالیس، گیاه زاموفیلیا، گیاه رشته مروارید، تیلاندسیا و کاکتوس گوش خرگوشی، پتوس، قاشقی، سانسوریا، بنجامین و برگ بیدی و موارد بسیار دیگر اشاره داشت.

گیاه آپارتمانی مقاوم از کجا خریداری کنم؟

بیشتر فروشگاه های معتبر و نهالستان ها انواع گل و گیاه را به فروش می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *