برای خرید گیلاس طلایی شما میتوانید نهالستان بهمن آبادی را انتخاب کنید که سابقه چندین ساله در بخش خرید و فروش انواع نهال میوه، زینتی و آپارتمانی را دارد .


در استان البرز به دلیل داشتن آب و هوای خوب تمام نهال ها درجه یک و با کیفیت عالی رشد میکند .

به همین دلیل تمام نهال های نهالستان بهمن آبادی قابلیت کاشت و نگهداری در اکثر نقاط ایران را دارد.


 گیلاس طلایی به صورت ریشه لخت و گلدانی

خرید و تهیه نهال ها به دو صورت گلدانی و ریشه ای انجام میشود که به مراتب هر کدام از آنها مزیت ها و فواید مخصوص خود را دارد .

مزیت های خرید به صورت گلدانی یا ریشه پرس :  به دلیل گلدانی بودن نهال ، شما در هر زمان از سال که بخواهید میتوانید درخت بکارین.

از این رو امکان داشتن تلفات در صورتی که طبق مراحل کاشت نهالستان کاشته باشید میزان آن صفر میباشد . به همین دلیل به نسبت مزیت هایی که دارد قیمت آن نسبت به درختان ریشه لخت اندکی گران میباشد .

مزیت های خرید به صورت ریشه لخت: درختان در هنگام زمستان به خواب زمستانی میروند به همین دلیل اکثر نهال فروشان آن هارا به صورت ریشه لخت به خریداران عرضه میکنند اما امکان اینکه درخت با شرایط جدید خود بعد از خواب زمستانی خو بگیرد 50 به 50 میباشد و همین امر باعث از بین رفتن درخت میشود . از این رو کاشت درخت در هنگام زمستان امکان پذیر است به همین دلیل قیمت آن نسبت به گلدانی پایین تر است .


فاصله گیلاس طلایی از هم چه مقدار باید باشد ؟

با توجه به مطالبی که درپست مراحل کاشت نوشته شده است. فاصله درختان از هم باید حداقل 4 متر باشد اما پیشنهاد ما به عزیزانی که میخواهند تنوع محصولات زیادی داشته باشند نهایت 2 متر میباشد 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *