خرید بذر و ملزومات گل و گیاه

ملزومات گل و گیاه


ملزومات گل و گیاه

در بسیاری از فروشگاه های فروش بذر و گل و گیاه بیشتر بر روی همین موارد تمرکز می شود و به ملزومات گل و گیاه به عنوان حاشیه نگاه می شود. اما تفاوت فروشگاه اینترنتی گیاهامی با دیگر فروشگاه ها در همین است که علاوه بر فروش انواع بذر گل و گیاه بر نیاز مشتریان به ملزومات گل و گیاه هم توجه شده است و انواع کود و تغذیه و سم و آفت کش، انواع بستر کاشت و تجهیزات تخصصی گیاه به فروش می رسد.

خرید بذر و ملزومات گل و گیاه
ملزومات گل و گیاه

بستر کاشت

وقتی تصمیم به رشد و پرورش گیاهی دارید، باید به عوامل و فاکتورهای مهمی توجه کنید. برای رشد و کشت گیاه باید منطقه کشت، نحوه رشد و بستر کاشت تعیین گردد. توجه به این نکته داشته باشید که نیمی از گیاهان در گلدان خود باقی می مانند و جایشان تغییر نمی کند. پس تغییر بستر کاشت نمی توان فاکتور مهمی برای این گیاهان باشد. پس بستر رشد مناسب برای گل و گیاه باید در همان ایتدا مشخص و تهیه گردد.

انتخاب بستر کاشت

ریشه گیاهان این قدرت و توانایی را دارند که خود را با هر شرایطی وفق دهند. این شرایط شامل محدوده ای از ph و حاصل خیزی و رطوبت و تهویه است که گیاهان بتوانند رشد خوبی داشته باشند. باید بستر کشت شما کاملا اصولی و با اندازه های معین تهیه گردد. مقدار مواد ترکیبی در بستر کاشت در سلامت گل و گیاه بسیار اهمیت دارد. باید بر اساس نیاز گیاه، بستر کشت و محیط رشد انتخاب شود.

این مورد مهم است که این سیستم کاشت نیست که گیاه را تولید می کند بلکه انتخاب درست یک باغبان و کشاورز در نگهداری و پرورش گل وگیاه است که او را موفق می کند. 

انواع بسترهای کاشت که از ملزومات گل و گیاه هستند، مرسوم به پرلایت، پیت ماس، هوموس، ورمی کمپوست، کوکوپیت، ورمیکولیت، کمپوست و پرلیت هستند. که می توانید از فروشگاه گیاهامی تهیه نمایید.

سم و آفت کش

آفات کشاورزی از بدترین نوع آفات هستند که از گیاهان تغذیه می کنند. آفات کشاورزی می توانند هم محصولات و هم تمامی باغ را از بین ببرد. برای از بین بردن آفات و حشرات و حیواناتی که باعث از بین بردن گیاهان و محصولات زراعی و یا باغبانی می شوند، از سم آفت کش استفاده می شود. آفت کش ها از ملزومات نگهداری گل و گیاه هستند که در انواع مختلف با بهترین کیفیت در فروشگاه گیاهامی به فروش می رسند.

خرید بذر و ملزومات گل و گیاه
سم و آفت کش

آفت کش ها بر طبق نوع عملکردشان دارای طبقه بندی مختلفی هستند.

  • حشره کش ها هستند که برای از بین بردن حشرات موذی استفاده می شود.
  • علف کش ها برای از بین بردن و دفع علف های هرز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جونده کش ها هستند که برای کنترل و عقیم سازی و دفع جوندگانی مثل موش و موش خرما استفاده می شود.
  • باکتری کش ها هستند که برای از بین بردن بیماری های باکتریایی گیاهان استفاده می شود.
  • دیگر قارچ کش ها هستند که برای از بین بردن قارچ هایی که ایجاد بیماری می کنند مورد استفاده قرار می گیرد.
  • راب کش ها برای دور کردن حلزون ها
  • لاروکش ها برای از بین بردن تخم و لارو حشرات آسیب زا و مخرب گیاه

ملزومات تکثیر گیاه

فروشگاه اینترنتی گیاهامی ارائه دهنده انواع ملزومات تکثیر اعم از انواع بذر و سینی نشاء و پیازگل می باشد. تکثیر بیشتر با بذر گیاهان صورت می گیرد. تخم و بذر گیاهان به انواع مختلفی کاشت می شود. اما در ابتدا باید خرید بذر را از فروشگاهی مطمئن انجام داده تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

در اکثر فروشگاه های گل و گیاه انواع بذور برای فروش وجود دارند اما باید از سلامت بذر و مرغوبیت آن کاملا آگاه و مطمئن باشید. بذر خوب و مرغوب نتیجه و عملکرد خوبی از شما در کشاورزی و گلکاری بر جای می گذارد. زحمت و هزینه های متحمل در طول دوره کاشت شما به هدر نمی رود. خرید بذر و ملزومات گل و گیاه را از فروشگاه گیاهامی با اطمینان خریداری کنید.

خرید کود و تغذیه گیاه

تمامی گیاهان برای رشد خود به خاک غنی احتیاج دارند. خاک به مرور مواد مغذی خود را از دست می دهد. باید این کمبود در خاک جبران شود که با استفاده از کودهای تقویتی می توان خاک را تقویت کرد. فروشگاه گیاهامی انواع کودهای تقویتی را با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیز فراهم آورده و به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

خرید گلدان

یک گلدان مناسب برای گیاه هم باید باکیفیت باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. البته سایز و استایل گلدان هم در انتخاب آن تاثیر دارد. اینکه تمیز کردن گلدان راحت باشد و مورد زهکشی از فاکتورهای مهم در خرید گلدان مناسب برای گل و گیاه است. با خرید گلدان مناسب می توانید فضای خوب و مناسبی را برای گیاهتان تهیه کنید تا رشد خوبی داشته باشد.

خرید بذر و ملزومات گل و گیاه
خرید گلدان

در فروشگاه گیاهامی انواع گلدان نشاء، گلدان سفالی، گلدان سرامیکی، گلدان بتنی و فلزی در مدل ها و اندازه های مختلف به فروش می رسد. در خرید گلدان برای گیاهتان که از ملزومات گیاه است دقت به خرج دهید تا باعث از بین رفتن رشد گیاه، ایجاد بیماری و پوسیدگی ریشه و در نهایت سرکوب کردن گیاهتان نشوید.

فروش تجهیزات تخصصی گیاه

از فروشگاه گیاهامی علاوه بر خرید بذر می توانید انواع ملزومات گل و گیاه باغبانی را هم تهیه نمایید. فروش تجهیزات تخصصی گیاه مانند قیچی باغبانی، اره، بیل و بیلچه در گیاهامی برای مشتریان عزیز وجود دارد. با وارد شدن به وبسایت و انتخاب دسته تجهیزات تخصصی گیاه می توانید محصول مورد نظر خود را در قیمت مناسب و بسیار آسان خریداری نمایید.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی گیاهامی انواع بذر و ملزومات گل و گیاه را در سبد فروش خود قرار داده است. مشتریان عزیز خرید بذر و ملزومات گل و گیاه با کیفیت را می توانند از فروشگاه معتبر گیاهامی به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آدرس و شماره تلفن نهالستان بهمن آبادی

نهالستان بهمن آبادی هر روزه آماده‌ی مشاوره و پاسخ به خریدارن حضوری و غیرحضوری ( تلفنی) است.

آدرس : کرج ، مشکین دشت ، جاده‌ی خوشنام ، 100 متر بعد از آهن فروشی بیاتلو ، نهالستان علیرضا بهمن آبادی.

لینک گوگل مپ :  https://goo.gl/maps/QXg1yzMpA389mBXb7

اگر از مترو استفاده ‌می‌کنید، به ایستگاه مترو کرج آمده سپس با تاکسی‌های خطی به مشکین دشت بیاید.

تلفن‌های تماس : 

38 46 666 0912

31 11 282 0938

03 14 164 0912 

99 86 276 0930

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

     تماس فوری (روی تصویر فوق کلیک کنید)

                   اینستاگرام                                       

    واتساپ                                           

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *