خرید نهال خاص و کمیاب

قیمت نهال خاص و کمیاب


خرید نهال خاص و کمیاب

بعضی از نهال ها خاص و کمیاب هستند. برای تهیه و خرید نهال خاص و کمیاب باید از نهالستان های معتبر اقدام نمایید تا نهالی سالم و باکیفیت را خریداری نمایید. بعضی از گونه میوه ها و درختان کمیاب هستند که طرفداران خاص خودشان را هم دارا هستند. از انواع نهال های خاص وکمیاب می توان به موارد زیر اشاره داشت.

نهال آلو آنجلا دیررس

قیمت نهال آلو آنجلا دیررس
نهال آلو آنجلا دیررس

از باکیفیت ترین ارقام نهال آلو می توان به نهال آلو آنجلا اشاره کرد. این نهال بسیار سوداور است و سوداوری اقتصادی زیادی برای باغداران خواهد داشت. از ویژگی های این نهال خاص و کمیاب می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • محدودیت کاشت ندارد.
  • منحصر به گونه ای خاص نیست.
  • گستردگی دامنه آب و هوایی و جغرافیایی آلو آنجلا در کشورمان زیاد است.
  • طعم خاصی دارد.
  • دارای خاصیت های منحصر به فردی است.
  • نهال آلو آنجلا در ایران هم کاشت می شود.
  • سوداوری اقتصادی بالایی هم دارد.

نهال زردالو تخم مرغی

اگر از بهترین انواع زردالو بخواهید توصیه ما خرید نهال خاص و کمیاب نهال زردالو تخم مرغی است. برای کاشت و تهیه این نهال باید از ویژگی های آب و هوایی و اقلیمی منطقه خود باخبر باشید. به هرحال هر گونه از زردالوها دارای ویژگی های خاصی هستند. اگر مثل من عاشق میوه های زرد و شیرین هستید، خرید این  نهال را توصیه می کنم. بهتر ست خرید این نهال در فصل بهار باشد. نهال ها در این فصل رشد خیلی خوبی دارند. از ویژگی های این نهال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحمل دمای هوای سرد را دارند.
  • یک نهال زردالوی مقاوم است.
  • میوه ای شیرین و خوشمزه دارد.
  • با توجه به شرایط منطقه ای کاشت نهال صورت می گیرد.

نهال بادام فرانسیس

نهال بادام فرانسیس

درخت بادام دیرگل فرانسیس برگ هایی پهن دارد. برگ های این درخت بزرگ و نوک تیز و بلند هستند. گاهی ممکن است در شراطی هم برگ ها صاف و موج دار باشند. از ویژگی های این نهال خاص و کمیاب گزینه های زیر است.

  • با آب و هوای خشک سازگاری بیشتری دارد.
  • خاک دارای زهکشی خوب برای کاشت این نوع نهال مناسب است.
  • به کوددهی برای رشد بهتر نیاز دارد.
  • نهال بادام فرانسیس حساس است و باید در نگهداری و پرورش آن دقت زیادی داشته باشید.
  • در ایران هم وجود دارد و رشد می کند. اما مرکز آن کشور فرانسه است.
  • در کاشت نهال بادام فرانسیس به فواصل کاشت هم دقت نمایید. بهترین فاصله کاشت در این نهال کمیاب و خاص بین 4 تا 5 متر است.

تولید کننده این رقم از نهال گلابی در کشور انگلستان است. کاشت این نهال در ابتدا در کشور قفقاز شمالی توصیه شد. کاشت این ننهال بیشتر در مسکو و در مناطق غربی و شرقی روسیه انجام می شود. این نهال دارای سختی زمستان کمی است. در کشورهایی چون امریکا، چین و اروپای و اوکراین و بلاروس هم این نوع نهال کاشته می شود.

این نهال در برابر بیماری های قارچی مقاوم است و توان شکست آن ها را دارد. باید شرایط اب و هوایی مساعدی برای این نهال برقرار باشد تا به باردهی برسد.

نهال گلابی کنفرانس

تولید کننده این رقم از نهال گلابی در کشور انگلستان است. کاشت این نهال در ابتدا در کشور قفقاز شمالی توصیه شد. کاشت این ننهال بیشتر در مسکو و در مناطق غربی و شرقی روسیه انجام می شود. این نهال دارای سختی زمستان کمی است. در کشورهایی چون امریکا، چین و اروپای و اوکراین و بلاروس هم این نوع نهال کاشته می شود. این نهال در برابر بیماری های قارچی مقاوم است و توان شکست آن ها را دارد. باید شرایط اب و هوایی مساعدی برای این نهال برقرار باشد تا به باردهی برسد

نهال بادام سنگی

خرید درخت بادام سنگی
نهال بادام سنگی

نهال بادام سنگی در باغ های کاشت دیم ، کاشت و پرورش می یابد. این نهال در برابر کم آبی بسیار مقاوم بوده و کاربردهای بسیاری هم دارد. این نهال با آب و هوای گرم و خشک برای رشد نیاز دارد. در ایران در منطقه میاندواب هم کاشت می شود. باید برای رشد این نهال نور کافی وجود داشته باشد و ریشه فضای مناسبی در خاک را دارا باشد.

در نهال بادام سنگی هم باید فاصله کاشت رعایت شود تا محصول دهی داشته باشد. نگهداری و مراقبت از این نهال باید با دقت باشد زیرا نهال بادام حساس است.

خرید نهال از نهالستان ایرانیان

نهالستان ایرانیان از تولیدکنندگان بزرگ و عمده در عرصه نهال است. انواع نهال میوه و نهال خاص و کمیاب را مب توانید در بهترین کیفیت از این نهالستان خریداری نمایید. تمامی نهال ها با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت به فروش می رسد.

خرید نهال در ایرانیان تری به صورت اینترنتی می باشد و می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

ویژگی های نهال سالم و باکیفیت

برای خرید نهال خاص و کمیاب هم باید از سالم بودن نهال اطمینان داشته باشید و از نهالستان های معتبر خریداری نمایید.

  • خرید نهال مرغوب و باکیفیت را از نهالستان های معتبر و مجوز دار انجام دهید.
  • ریشه نهال نباید دچار تاب خوردکی و پیچ خوردگی باشد. ریشه ها را از نظر پوسیدگی، سوختگی و سرمازدگی مورد بررسی قرار دهید.
  • دقت داشته باشید که پوست نهال سالم باشد و صدمه دیده نباشد. به بیماری ها و حشرات هم آلوده نباشد.
  • نهالی را انتخاب نمایید که پر ریشه باشد . چند شاخه باشد. ظاهرش هم باید صاف و کشیده باشد. در نتیجه زودتر و بهتر هم بار خواهد داد.
  • نهال پیوندی باید پایه و پیوندک هم داشته باشد.

سخن آخر

در این مطلب درباره انواع نهال خاص و کمیاب و پرطرفدار صحبت کردیم. درباره ویژگی های یک نهال باکیفیت هم خواندیم. امیدواریم بهترین نهالستان را برای خرید نهال در کرج انتخاب نمایید تا به سوددهی بالا برسید.

سوالات متداول خرید نهال خاص و کمیاب

نهال گوجه بری چیست؟

از گونه های نهال خاص و کمیاب است. این نهال را خیلی راحت و بی دردسر در گلدان هم کاشت می شود. از مقاوم ترین ارقام در برابر آفات و بیماری ها است.

نهال بلوبری چه ویژگی دارد؟

از نهال های خاص است که در مناطق گرمسیری رشد خیلی خوبی را دارد. می توان این نهال را در گلدان هم پرورش داد و خیلی رشد قدی ندارد. میوه زیادی هم تولید می کند.

نهال سالم را از کجا خریداری کنم؟

برای خرید نهال بهتر است از نهالستان های شناخته شده و معتبر اقدام نمایید. خرید نهال سالم در کیفیت باغ و میوه ها و محصولات بسیار تاثیرگذار است. نهالستان ایرانیان تری انتخاب خوبی است تا نهال هایی باکیفیت خریداری نمایید. خرید نهال میوه را با نهالستان ایرانیان تری تجربه کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *