خرید انگور سوپر یور + قیمت

خرید انگور سوپر یور + قیمت


خرید درخت انگور سوپر یور

انگور سوپریور  از انواع انگور های بسیار خوشمزه با طعم شیرین است. این انگور از انواع انگور های زودرس و در اواسط شهریور میرسد.

حبه های انگور سوپریور اندکی کشیده و سبز متمایل به زرد دارند. این انگور از انواع انگور های بی دانه است و در شرایطی که نور کافی به این  نوع انگور برسد،رنگ آن زرد میشود.  خوشه های این نوع انگور متوسط تا بزرگ هستند . با تکنولوژی جدید و تزریق ژنتیک مخصوص میتواند به حالت بسیار کشیده تغییر کند.

ویژگی  انگور سوپریور

انگور سوپر یور

انگور سوپر یور

جزو ارقام زودرس، خوش طعم و خوش خوراک است و معمولا یک یا دو هفته بعد از فریم سیدلس می‌رسد. البته در آب و هوایی گرمسیری می‌تواند زودرس‌تر باشد و به عنوان یک محصول نوبرانه وارد بازار شود. یکی از مناطقی که برای کاشت این محصول پیشنهاد می‌شود جنوب کشور و حوالی دزفول است.

صادرات نهال انگور سوپریور 

نهال سوپریور این رقم جزو رقم‌های بازارپسند در آمریکا و اروپا است به علاوه این انگور برای صادرات به چین، مالزی، اندونزی،مالزی و روسیه و هندوستان هم مناسب است. شوگر1 یا سوپریور علی رغم زودرس بودن، امکان ماندگاری در سردخانه را تا دو ماه دارد.

 مصارف و کاربردهای انگور سوپریور

رقم انگور سوپریور مصرف تازه‌خوری یا به اصطلاح رومیزی دارد و می‌توان کشمش‌های باکیفیتی را از آن درست کرد . با توجه به حمل و نقل آسان و ماندگاری بالایی که این رقم دارد می‌تواند جایگزین خوبی برای رقم پیکامی یا عسگری باشد که هم اکنون نیز سطح کشت بالایی در استان خراسان دارد.

اطلاعاتی راجع به انگور سوپر یور

 

  • خاستگاه انگور سوپریور : امریکا
  • رنگ دانه انگور سوپریور: سبز روشن
  • دمای محل کاشتانگور سوپریور:  آفتابی
  • شکل ظاهری انگور سوپر یور : بیضی بی‌دانه و کشیده
  • موعد رسیدن محصول انگور سوپریور:  زودرس
  • موارد مصرف انگور سوپریور: تازه خوری، کشمش

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *