نهالستان بهمن ابادی در پی درخواست شما دوست داران سیب سرخ که نوعی خاص از انواع سیب هاست.

آن را تهیه کرده وآماده فروش آن به صورت گلدانی و ریشه میباشد .

مزایاو معایب سیب سرخ به صورت گلدانی

  •  هر زمان که بخواهید میتوانید بکارید.
  •  نداشتن تلفات زیاد
  • قیمت اندکی گران

مزایا و معایب سیب سرخ به صورت ریشه لخت

  •  امکان کاشت در فصل زمستان
  • قیمت مناسب
  • امکان داشتن تلفات


قیمت و خرید نهال سیب تو سرخ :

برای خرید نهال سیب خونی اصل، باید ابتدا اقداماتی را برای استعلام قیمت آن به عمل آورید. عواملی همچون نوسانات بازار، سن و طول عمر، نقش بسزایی را بر روی قیمت نهال سیب خونی اصل ایفا می‏کنند. البته در نظر داشته باشید که نهال سیب خونی اصل نسبت به دیگر نهال‏ها از قیمت بالاتری برخوردار است. اما هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت؛ شما می‏توانید با مراجعه به یکی از برترین نهالستان‏های کشور یعنی نهالستان بهمن آبادی ، برای خرید نهال سیب خونی اصل با قیمتی بسیار عالی و اصالت تضمینی اقدام نمایید.

پیش از آن که بخواهید برای خرید نهال سیب خونی اصل اقدام نمایید، باید اصالت آن را مورد بررسی قرار دهید. برای بررسی اصالت نهال سیب خونی، نباید تنها به شناسنامه آن توجه کنید. نهال سیب خونی اصل مرغوب و اصیل، دارای برگ‏هایی نوک تیز با جثه‏ای کوچک به رنگ سبز تیره و تنه‏ای به رنگ قهوه‏ای تیره با رگه‏های بر آمده است. برای بررسی اصالت و شناسنامه نهال سیب خونی اصل، می توانید از کارشناسان و متخصصان  بهمن ابادی  کمک بگیرید..

در حال حاضر نهال سیب تو  سرخ در نهالستان بهمن ابادی دو ساله به قیمت 100 هزار تومان به فروش میرسد .


آشنایی با سیب تو سرخ

سیب توسرخ یکی از انواع سیب است که نادرترین نوع سیب نیز به حساب می‌آید. این نوع سیب به صورت طبیعی در برخی مناطق دنیا مانند نقاط شمال غربی ایران [میاندوآب و خوی] و جمهوری آذربایجان و مناطق اطراف شاهرود و برخی مناطق هلند و آفریقای جنوبی یافت می‌شود؛ ولی استان اردبیل را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده این نوع سیب در ایران و جهان معرفی کرد.

این نوع سیب را میتوانید از نهالستان بهمن ابادی تهیه کنید .


مزایای و فوایدنهال سیب خونی

نهال سیب خونی اصل قادر به تولید برترین میوه ‏ها است. میوه سیب خونی، دارای طعم بسیار خوشمزه‏ای می‏باشد. از مهم‏ترین خواص و فواید میوه سیب خونی اصل، می‏توان به افزایش مقاومت بدن در برابر ویروس و بیماری‏های مختلف اشاره نمود. شما می‏توانید با مصرف روزانه یک الی دو عدد سیب خونی اصل، مقاومت بدن خود را چندین برابر افزایش دهید و به عملکرد سیستم دفاعی بدن خود بهبود ببخشید. ناگفته نماند که مصرف روزانه سیب خونی اصل، سبب جلوگیری از پوسیدگی دندان و مشکلات دهانی در افراد می‏گردد. در نظر داشته باشید که این میوه پر خواص دارای انواع ویتامین‏ها است و از منبع غنی پتاسیم و سدیم برخوردار می‏باشد.


برای کسب اطلاعات بیشتر دررابطه با کاشت نهال سیب تو سرخ مراحل کاشت رو در سایت ما مطالعه کنین .

نهالستان بهمن ابادی همه روزه آماده مشاوره شما عزیزان برای خرید حضوری و غیر حضوری دارد .

ادرس ما:کرج
مشکین دشت
ابتدای جاده خوشنام
100 متر بعد دنیای اهن بیاتلو
نهالستان بهمن ابادی
مدیریت :علیرضا بهمن ابادی
واتساپ: ۰۹۱۲۱۶۴۱۴۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *