خرید نهال تزئینی کرج 

نهالستان بهمن آبادی با بیش از 30 سال تجربه در تولید و عرضه انواع درختان و نهال های زینتی و گل و گیاه و میوه و درختان بن بالا و ریشه لخت و گلدانی در خدمت شما دوستان گرامی می باشد.

انواع نهال های تزئینی

انواع کاج ها 

بی شک کاج ها از زیباترین و خاص ترین درختانی است که میتوانید در ویلا خود بکارید،این نوع درخت نه تنها زیباست بلکه بوی خوش آن و سرسبزی همیشگی در دل سردترین زمستان ها، از طرفی بوی خاص و خنک آن در تابستان های گرم بسیار دل نشین است. درخت سرو از دیر باز نماد قدرت و تازگی و زندگی است. تمدن های باستان درختان کاج را نماد طول عمر و فرزانگی و خوش یمن می دانستند.

در فرهنگ‌های بومی آمریکا، ژاپن، چین و کره، درختان کاج نماد فرهنگی و معنوی عمیقی دارند. آنها کاج را  از درختان مقدس می دانند و مانند همه درختان کهنسال آن را با خرد و فضیلت می شناسند.

انواع نهال های تزئینی مانند انواع کاج ها چون ؛کامیس پاریس،کاج لاوسون،کاج ال او دی و کاج کریسمس و سدروس،کاج دم روباهی،کاج ستاره ای،کاج مشهد و کاج تهران،کونیکا،نانا،کاج مش و.. را هم اکنون میتوانید از ما تهیه کنید.

انواع سرو ها

سرو ها شباهت بی نظیری به درخت های کاج دارند،از این رو بسیاری آن را باغ درختان کاج اشتباه گرفته و یکی میدانند. گرچه این دو شباهت زیادی دارند،اما تفاوت هایی نیز دارند که در ادامه ذکر میکنیم.

انواع سرو ها مانند سرو شیراز،سرو رونده یا جونی پروس،سرو نقره ای و سرو خمره ای و …

تفاوت کاج و سرو 

ظاهر در خت کاجمی توانید از سوزن ها برای تشخیص نوع درخت کاج استفاده کنید. و اینکه درخت سرو باشد یا نه. سوزن‌های درختان کاج نرم‌تر هستند و به اندازه سوزن‌های درختان سدر ضخیم و نوک‌دار نیستند. اگر سوزن ها طولانی تر هستند و به راحتی خم می شوند، به این معنی است که به احتمال زیاد درخت کاج است.

انواع همیشه سبز ها 

یک دیزاین عای با انواع درختان همیشه سبز در گوشه و کنار باغ و ویلا و استخر،تاثیر شگفت انگیزی روی زیبایی و حتی افزایش قیمت چشمگیر ویلا یا باغتان خواهد داشت.

از این رو با مشاوره با ما جهت جانمایی باغ و ویلا میتوانید محیط فوقالعاده روح بخش و شادی برای خود،فراهم کنید.

در ادامه چند نمونه ویلا زیبا قبل و بعد از ساخت خواهیم دید.

انواع همیشه سبز ها چون یاس هلندی،فتونیا،مگنولیا،کاملیا،ناندینا،نی خیزران،شمشاد طلایی،شمشاد سبز،شمشاد نعنایی،پالم واشنگتن،ترون،لگستروم،مورت پیوندی،برگ بو،ژاپنیکا،ناز گوشتی،ناز فرانسه و..

انواع پوششی ها 

انواع پوششی ها مانند؛فرانکینیا،لیزوماکیا،انواع چمن ها و..

انواع نهال تزئینی کرج

انواع گل

انواع گل های آپارتمانی و گل های باغچه ای مانند؛ساناز،رز هلندی،گل ختمی،گل کاغذی ،بنفشه،پامچال،داوودی،سیکلمه و…

انواع نهال های میوه 

 انواع نهال میوه های خاص 

انواع میوه های رایج و خاص مانند؛سیلور بری،بلوبری،زغال اخته،گوجی بری،آوکادو،کامکوات و گواوا

انواع نهال های رایج 

انواع میوه های رایج مانند؛ انواع زردآلو، انواع هلو، انواع گوجه سبز، انواع شلیل، انواع سیب،انواع بادام،انواع گردو،انواع گیلاس،انواع آلبالو،پرتقال،نارنگی،لیموترش و صدها میوه دیگر را شما میتوانید از نهالستان بهمن آبادی به صورت شناسنامه دار با کیفیت،با اصالت،مرغوب،و لیبل دار تهیه بفرمائید.

انواع نهال های خارجی میوه 

مانند انگور های اتوم رویال،کریمسون،اسکارلت،رد گلوب و …

انواع سیب لبنانی،ویلتون،میچ گالا و..

هلو آبرتا

گلابی بیروتی

و صدها نوع میوه دیگر  را میتوانید با قیمت عالی و کیفیت بالا از ما خریداری کنید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *