خرید نهال کرج

خرید نهال کرج،خرید انواع نهال میوه و زینتی و گل و گیاه از نهالستان بهمن آبادی به صورت حضوری  غیر حضوری و تلفنی  با شماره های 09302768699 و 09121641403

خرید نهال زینتی

شما میتوانید انواع نهال های زینتی مانند اقاقیا،زبان گنجشک،نارون،ارغوان،افرا و چنار و.. را ا ز ما تهیه کنید.

خرید انواع درختان بن بالا و مناسب شهرداری با قیمت منصفانه و با کیفیت و اصالت و شناسنامه دار

انواع درختان همیشه سبز مانند سیکاس،یاس هلندی،شمشاد،انواع کاج و سرو و… میتوانید به مقاله هر کدام مراجعه بفرمائید.

خرید انواع میوه

خرید انواع میوه،مانند گلابی،سیب،ازگیل،انواع مرکبات،گوجه سبز،پسته،گردو و…

گلابی

در دو نوع شاه میوه و بیروتی موجود است.

انواع دیگر

۱) خرید نهال گلابی درگزی :

یکی از ارقامی است که زیاد در ایران کشت نمی شود ولی رقمی خوش طعم و خوش عطر بوده که کیفیت بالایی نیز دارد. از انواع ارقام دیگر انار سلول های سنگی بیشتری دارد. شکل ظاهری آن با بقیه ارقام کمی متفاوت هست و مقداری گرد تر می باشد. بهتر است این رقم را در مناطق گرمسیر بکارید. احتمال اینکه برخی میوه ها دچار آسیب شوند وجود دارد چرا که امکان دارد در اثر سرمای بهاره از بین بروند. این رقم در برابر سرمای بهاره مقاومت زیادی دارد.

 

 

۲) خرید نهال گلابی اسپادانا :

یکی دیگر از ارقام دیر رس گلابی است که بهتر است در مناطق سردسیر و خنک کاشته شود . درخت این رقم به شکل هرمی رشت کرده و تاج بزرگی دارد. یکی از ارقام پرطرفدار در بازار میوه و تره بار می باشد. باردهی بسیار بالایی دارد.

 

 

 

۳) خرید نهال گلابی بیروتی بارتلت:

رقم گلابی بیروتی بارتلت از جمله ارقام با کیفیت و خوش طعم گلابی بوده که بسیار به فروش بازار کمک می کند. این رقم را تا زمانی که کامل نرسیده باشد نمی توان مصرف نمود بلکه باید به طور کامل برسد و سپس آن را مصرف کنید. طعم آن از سایر ارقام گلابی شیرین تر است. ماندگاری بسیار بالایی دارد و به مدت طولانی می توان آن را در سردخانه نگهداری کرد. یکی از ارقام زودرس گلابی است و بهتر است در مناطق گرمسیر کاشته شود. و انواع میوه ها موجود می باشد.

خرید انواع گل های باغچه ای

مانند گل های ساناز با رنگ های مختلف،گل هایی مانند رز هلندی،انواع رونده ها مانند گلیسین،پیچ امین الدوله،رز رونده،ساناز رونده،نسترن رونده و..

رز هلندی

گلی زیبا و نسبتا درشت که 9 ماه از سال را گل دارد این نوع گل در رنگ های مختلف حتی سایز های مختلف یافت میشود و در دو نوع معطر و غیر معطر وجود دارد.

جنس گلبرگ‌های رز هلندی به‌گونه‌ای است که می‌تواند تا مدت طولانی‌تری آب را درون خود نگه دارد. از طرف دیگر نقش‌هایی نیز روی گلبرگ‌ رز هلندی وجود دارند که آن را از نوع ایرانی‌ متمایز می‌کند. در بعضی گونه‌های رز هلندی شاهد پرزهای ریزی روی گلبرگ هستیم و به همین دلیل است به این گل‌ها، گل رز مخملی نیز گفته می‌شود.

گل ساناز

گل ساناز یا رز مینیاتوری یکی از گیاهان دائمی است که با گل های زیبایش در فصل تابستان و بهار محبوبیت زیادی به همراه دارد. اگر به دنبال گیاه مقاومی هستید که نور خورشید را تحمل کند و دچار آفتاب سوختگی در فصل تابستان نشود و در فصل زمستان هم مقاوم باشد که بتوان در بالکن نگهداری شود، میتوان گل رز مینیاتوری یا گل ساناز را انتخاب کرد. این گل نه ماه از سال سرزنده است. حتی در زمستان های این سالها هنوز تازگی دارد.

پیچ گلیسین

ویستریا (Wisteria) یا پیچ گلیسین یک گیاه رونده‌ی تزیینی از تیره‌ی باقلاییان با گل‌هایی واژگون آبی، صورتی یا سفید بسیار زیبا و دلپسند است که دیوارهای منازل را به شکل باشکوهی تزیین می‌کنند.

همچین انواع بسیار زیادی از گل و گیاهان وجود دراد که میتانید با مراجعه به سایت نهالستان بهمن آبادی بیابید.

انواع نهال گردو 

نهال گردوی پکان 

نهال گردوی چندلر 

نهال گردوی فرنور 

نهال گردوی اسرائیلی 

نهال گردوی ایرانی 

گردو ویکی پدیا 

همچنین شما میتوانید انواع درختان سیب و گلابی و زرد آلو و آلبالو و هلو … را از نهالستان بهمن آبادی تهیه فرمائید.

انواع  درختان تزئینی خزان دار مانند تبریزی ،اقاقیا ،نارون،زبان گنجشک،افرا و .. نیز از این قاعده مستثناء نیستند.

انواع درختان شمالی مانند لاوسون،کاملیا و مگنولیا،یاس هلندی  ،انواع سرو و کاج و شمشاد

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *