آشنایی با نهال گردو فرنور

نهال گردوی فرنور یکی از انواع نهال گردو فرانسوی است که در مناطق سردسیر ایران و در ارتفاعات بالا تا۲۵۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود. گردو فرنور کیفیت بسیار بالا و اندازه ای متوسط دارد.
پس اگر قصد خرید نهال گردو فرنور را دارید و به دنبال قیمت نهال گردو فرنور ، مشخصات درخت گردو فرنور و باردهی گردو فرنور هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید.


مطالبی که در این مقاله میخوانید .

آشنایی با گردوی فرنور

میزان بار دهی گردو فرنور 

گردو فرنور چیست ؟

بهترین زمان کاشت گردوی فرنور چه زمانی است ؟

فاصله کاشت درخت گردو فرنور

قیمت درخت گردو فرنور به صورت ریشه لخت و یا گلدانی 

سخن پایانی در رابطه با درخت فرنور 


میزان باردهی گردو فرنور

در هر هکتار در حدود ۶ تن است. همچنین از یک درخت بالغ می توان تا ۷۰ کیلو گردوی فرنور برداشت کرد.”ارتفاع درخت گردو فرنور بهترین ارتفاع درخت گردو فرنور برای ارتفاعات ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متر سطح دریا است.

بهترین زمان کاشت گردوی فرنور


زمان کاشت نهال گردو فرنور مقاومت نهال فرنور پیوندی نسبت به سرما بالا بوده و بهترین زمان برای کاشت نهال گردو فرنور فصل های پاییز و زمستان است.زمان برداشت نهال گردو فرنور زمان برداشت نهال گردو فرنور مهرماه هرسال است که البته با توجه به اقلیم منطقه تا ۷ روز قابل تاخر و تقدم می‌باشد.


فاصله کاشت درخت گردو فرنور

پیشنهاد نهالستان بهمن ابادی به همه مشتریانش برای داشتن تعداد بیشتر درخت این است که با فاصله 2 متر در 2 مترکشت شود که بازهم با توجه به دیدگاه مشتری و مقدار هزینه آن مقدار فاصله بیشتر میشود .


 

قیمت درخت گردو فرنور

همانطور که در مقاله های پیشین مطالعه کردین درخت به دو صورت ریشه لخت و یا گلدانی به فروش میرسد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند .

درخت گلدانی :  در همه طول سال میتوانید آن را بکارید  به دلیل گلدانی بودن خیلی راحت با شرایط زمین سازگاری پیدا میکند و امکان دادن تلفات در آن بسیار کم است .

درخت ریشه لخت : درختان ریشه لخت را فقط میتوانید از اوایل دی ماه تا اواخر بهمن ماه خریداری کنید که به دلیل ریشه لخت بودن و خواب بودن درخت در این زمان امکان دادن تلفان در آن بسیار است .

نکته : قیمت نهال درختان گلدانی به مراتب بیشتر از درختان ریشه لخت است .


 سخن پایانی

  1. آب مورد نیاز درختان گردو فرنور: سال اول حداقل هر هفته یک بار و از سال دوم هر ۱۲ روز یکبار نیاز به آبیاری وجود دارد.
  2. زمان باردهی درخت گردو فرنور: از سال اول به صورت نوبرانه ۳ الی ۳۰ عدد
  3. گرده افشان گردو فرنور: رقم روند و فرانکت
  4. زمان گلدهی و برگدهی گردو فرنور: اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه و حدود ۱۳ الی ۱۸ روز بعد از ارقام بومی و محلی می‌باشد.
  5. مناطق مناسب کاشت درخت گردو فرنور: نیمه سردسیری، سردسیری، کوهستانی و معتدل
  6. دیرگل، کوتاه قد، زودبازده

تیم نهالستان بهمن آبادی با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش و مشاوره حضوری و غیر حضوری آموزش نهال ، اموزش کاشت نهال ، انواع پیشنهادات برای استفاده کردن درختان در کجا و در چه جایی اماده خدمت رسانی و پاسخگو بودن به شما عزیزان از سراسر کشورمیباشد .

راه های ارتباط با نهالستان بهمن آبادی

09121641403

09302768699

کرج
مشکین دشت
ابتدای جاده خوشنام
100 متر بعد دنیای اهن بیاتلو
نهالستان بهمن ابادی
مدیریت :علیرضا بهمن ابادی
واتساپ: ۰۹۱۲۱۶۴۱۴۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *