خرید درخت بن بالا کرج

شما میتوانید انواع درختان زینتی و میوه قطور و بن بلال را از نهالستان بهمن آبادی تهیه کنید.

بن درخت چیست؟

کشاورزان اصطلاحی برای اندازه گیری محیط درخت دارند،که به آن بن نهال یا درخت میگویند. در اصل محیط دور درخت قسمتی که بیشترین نزدیکی را به سطح خاک دارد،بن نامیده میشود.

خرید درخت بن بالا

خرید درخت بن بالا

اگر درخت چند تنه باشد بن آن چگونه حساب میشود؟

در این صورت سایز کلی تنه درخت گرفته میشود.یعنی مجموع کل تنه ها را در نظر میگیریم.

چرا برخی توصیه میکنند درخت بن بالا و بزرگ نخریم ؟

توصیه همیشه بر این است که از درختان و نهال هایی استفاده شود که کم سن و سال تر هستند،زیرا این پدیده موجب تطبیق و سازگاری هر چه بیشتر و سریع تر نهال با محیط اقلیمی و تغذیه خاکی شما میگردد.

به هر حال برخی موارد قصد از خرید درختان بزرگ ایجاد فضای دلنشین در ویلا و باغ یا فضاسازی برای جلوه دادن ویلا برای فروش است.

همچنین ممکن است در هر صورت برخی،زمان و علاقه ای به صبر برای بزرگ شدن نهال خود نداشته باشند،بنابراین توصیه میشود که اگر شرایط فوق را دارید از نگهداری همه جوره درخت خود امتناع نکرده و بسیار مراقب باشید. مخصوصا اگر درختان خود را ریشه لخت یا تازه پر تهیه میکنید.

از کجا میتوانیم نهال و درختان بن بالا تهیه کنیم ؟

نهالستان بهمن آبادی،در مشکین دشت کرج ،با بیش از 30 سال تجربه،همیشه آماده همکاری با شما دوستان گرامی می باشد.

شما میتوانید انواع درختان میوه مانند؛سیب،گلابی،زردآلو،آلبالو،شلیل،خرمالو و …همچنین انواع نهال های تزئینی مانند؛اقاقیا،افرا،زبان گنجشک،زیتون تلخ،نارون و.. و همچنین انواع همیشه سبز مانند؛یاس هلندی،کامیس پاریس،سرو نقره ای،لاوسون،انواع کاج و..را از ما تهیه بفرمائید.

درخت بن بالا هلو

یکی از میوه های خوشمزه گرمسیری،درخت هلو است. این درخت با میوه های خوشمزه نه تنها از لحاظ طعم بی نظیر است که بلکه فواید زیادی برای بذن دارد و حاوی فیبر و انواع ویتامین هاست.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *