قیمت گردوی سه ساله

گردوی سه ساله


خرید نهال گردو اصلاح شده

خرید نهال گردو اصلاح شده،گردو ها  انواع بسیار مختلفی دارند و هر  کدام برای نوعی خاصی از آب و هوا و اقلیم کاربرد دارند،ارتفاع از سطح دریا و دور و نزدیکی به دریا و ارتفاع محلل سکونت کوهستانی بودن یا نبون مکان همگی تاثیر زیادی در انتخاب نوع نهال شما دارد.

نهال گردوی اصلاخ شده از انواع نهال هایی است که به دلیل ایجاد و پذیرش مقداری تغییرات با برخی شرایط محیطی سازگار شده و باردهی بیشتر داشته و دارای ویژگی هایی مانند  مقاومت به سرما است.

نهال گردو اصلاح شده

نهال های گردوی اصلاح شده یا پیوندی بخاطر مقاومت خوبی که در برابر عوامل مختلف از جمله آفات و بیماری ها و همچنین باردهی بیشتر و بهتر دارند  از محبوبیت زیادی برخوردار هستند .

از کجا نهال گردوی اصلاح شده و پیوندی  خریداری کنیم ؟

نهالستان بهمن آبادی با بیش 30 سال تجربه در خرید و فروش انواع نهال میوه و زینتی در خدت شما عزیزان می باشد.

 

 

معرفی انواع گردو اصلاح شده پربار در ایران

نهال گردوی اصلاح شده که به نام نهال گردو پیوندی، نیز نامیده می‌شود، با استفاده از تلفیق ژنوتیپ‌های مختلف ارقام مختلف گردو به وجود می‌آید که عموماً این نهال‌ها دارای ویژگی و خصوصیات خاصی هستند که در مقایسه با دیگر انواع نهال ‌های گردو که به طور طبیعی وجود دارند، قابلیت و توانایی و مقاومت بیشتری بروز می‌دهند.به عنوان مثال، تحمل و مقاومت نهال گردو پیوندی، در مقابل آفات بیشتر است یا باروری آن حدود دو برابر بیشتر از سایر نهال های گردو می باشد.

نکات

یکی از نکاتی که در پرورش درخت گردو مهم هست، در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و آب و هوایی می باشد. ممکن است برخی گونه‌ ها تحمل خوبی در مقابل سرما داشته و دیرگل باشند و برخی تحمل بالایی نسبت به کم‌ آبی و خشکی داشته باشند.یا اینکه برخی گونه‌های گردو زودتر به باردهی برسند و برخی دیرتر. با استفاده از جواب سوال نهال گردو اصلاح شده چیست؟ یا نهال گردوی پیوندی، شما می‌توانید با در نظر گرفتن خصوصیاتی که مد نظر دارید و برای موقعیت جغرافیایی خاصی نیاز دارید، اقدام به خریداری نهال نمایید.

ویژگی  نهال های اصلاح شده

1-مقاومت در برابر سرما  و کاشت در مناطق با ارتفاع بالا 2-دیرگل بودن نهال مقاومت در برابر آفات و بیماری ها 3-باردهی بسیار بیشتر نسبت به رقم های دیگر از همان نوع میوه 4-میوه ‌هایی با شکل گرد و درشت‌ تر5- میوه‌ های مرغوب ‌تر 6-پوست نازک‌ترمغز چرب‌تر با رنگ روشن‌تر مغز سنگین‌تر و درشت‌تر عملکرد بهتر و شروع باردهی در سال اول تحمل  افزایش حداکثر عملکرد در هکتار

نهال های گردو اصلاح شده پیوندی رایج شده در ایران

همان گونه که گفتیم نهال‌ های گردو پیوندی، از تلفیق یا ترکیب دو گونه یا چند گونه و تولید نهالی با ویژگی‌های برتر و قوی‌تر و پربارتر به وجود می‌آیند. این نهال ‌ها باردهی و سود دهی زیادتری نسبت به گونه ‌های دیگر دارند و به همین دلیل نیز خریداران بیشتری دارند.

نهال های گردوی پر فروش و اصلاح شده

انواع نهال گردوی اصلاح شده پر فروش عبارتند از:

  1. نهال گردو چندلر پیوندی
  2. نهال گردو فرنور پیوندی
  3. نهال گردو ژنوتیپ پیوندی

 

خرید نهال گردو سه ساله ،خرید نهال گردو اسرائیلی تهران ،خرید نهال گردو 

گردو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *