خرید نهال اراک

خرید نهال اراک ،خرید نهال از نهالستان بهمن آبادی به صورت حضوری و غیر حضوری

نهالستان بهمن آبادی با بیش از 30 سال تجربه در تولید و عرضه محصولات در خدمت شما دوستان گرامی می باشد.

اراک کلانشهری در استان مرکزی  با جمعیت 520.944 نفر در سال 1395 خورشیدی ، این شهر هجدهمین شهر پر جمعیت ایران  می باشد.

خرید نهال

ویژگی ها اقلیمی شهر اراک 

ویژگی های اقلیمی شهر اراک ،شهر اراک ویژگی اقلیمی فلات مرکزی ایران (زمستان‌های سرد و مرطوب و تابستان‌های گرم و خشک) را داراست. کوه‌های پیرامون اراک، تالاب میقان و دشت فراهان در آب و هوای این منطقه اثر کرده و ویژگی‌های خاصی به آن بخشیده‌اند. ابرها و جریان‌های غربی در پاییز و زمستان بیشتر رطوبت خود را در کوه‌های غرب منطقه از دست می‌دهند و در زمستان جبهه سردی هوای اراک را اشغال می‌کند که بر اثر ارتفاعات پیرامون و فشاری که تالاب میقان بر هوا وارد می‌کند، زمان بسیاری در منطقه می‌ماند. فصل زمستان بیشتر طولانی و از ۴ تا ۶ ماه متغیر است و بهار و پاییز فصل‌های کوتاهی هستند. تابستان در تیر و مرداد ظاهر می‌شود. مدت روزهای یخبندان از ۶۵ تا ۱۲۰ روز در سال‌های مختلف متغیر است. میزان بارندگی در سال‌های مختلف، میان ۲۳۰ تا ۶۳۸ میلی‌متر متغیر است که متوسط آن حدود ۳۳۷٫۱ میلی‌متر برآورد شده‌است.

اقلیمی کلی شهر اراک 

اقلیم کلی شهر اراک،اقلیم شهر اراک بر پایه طبقه‌بندی دمارتن، نیمه‌خشک و بر پایه طبقه‌بندی آمبرژه، نیمه‌خشک و سرد می‌باشد.

خرید نهال اراک

اراک – ویکی_پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خرید نهال برای اراک 

خرید نهال برای اراک ،هر منطقه حداقل سه نوع آب و هوا دارد که این موضوع  با توجه به ارتفاع از سطح دریا یک منطقه میتواند متغیر باشد.  یا توجه به مطالبی که پیش تر بیان کردم در مناطق خشک اراک که هنوز قابل کشت اند میتوان نهال های پسته و بادام و انار و انگور داشت و در قسمت هایی که هوا سرد است شما باید سعی در انتخاب میوه های سردسیری مانند به و گلابی و گیلاس و آلبالو و گردو داشته باشید. که باز هم همانطور که گفته شد همه این موارد بستگی به آب و هوای منطقه شما دارد.

گردوی مناطق سردسیر عمدتا گردو های چندلر و فرنور بوده در حالی که در منطقه گرمسیر با داشتن آب کافی شما میتوانید طیف وسیعی از میوه ها مانند زرد آلو،هلو،آلبالو،گیلاس،گوجه سبز و.. را در اختیار داشته باشید.

انواع نهال گردو 

نهال گردوی پکان 

نهال گردوی چندلر 

نهال گردوی فرنور 

نهال گردوی اسرائیلی 

نهال گردوی ایرانی 

گردو ویکی پدیا 

همچنین شما میتوانید انواع درختان سیب و گلابی و زرد آلو و آلبالو و هلو … را از نهالستان بهمن آبادی تهیه فرمائید.

انواع  درختان تزئینی خزان دار مانند تبریزی ،اقاقیا ،نارون،زبان گنجشک،افرا و .. نیز از این قاعده مستثناء نیستند.

انواع درختان شمالی مانند لاوسون،کاملیا و مگنولیا،یاس هلندی  ،انواع سرو و کاج و شمشاد

کمی درباره ما!

نهالستان بهمن آبادی فاز جدید کار خود را از سال 1379 شروع کرده است. در این دو دهه فعالیت به عنوان بخش خصوصی تولید کننده نهال، کیفیت کارمان علاوه بر حفظ ما در گردونه رقابت، گسترش و رشد مجموعه را نیز به همراه داشته است. تنوع محصولات و قدرت تأمین نیازهای متنوع و مختلف مشتریان، در کنار اصالت و سلامت نهال‌ها از جمله نقاط قوت برند بهمن آبادی به شمار می‌روند. در سال‌های اخیر علاوه بر کشت و فروش نهال‌های میوه و زینتی، بخش گل و گیاه را نیز به زمینه کاری خود افزوده‌ایم و در نتیجه مجموعه‌ی ما خدمات مشاوره، طراحی و اجرای فضای سبز باغ و ویلاها را نیز ارائه می‌دهد. مشاوره رایگان کاشت نهال یا گل و گیاه در کنار ارسال تلفنی نهال به سراسر کشور حاکی از عزم جدی ما برای جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیزمان می‌باشد.

نهالستان بهمن آبادی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت برندی خوشنام در زمینه تولید و تأمین انواع نهال میوه و زینتی است.

خرید نهال میوه 

اگر می خواهید یک نهالستان میوه پرسود و پرباری را داشته باشید، اول از همه باید نهال میوه باکیفیت و سالمی را تهیه نمایید. البته که در خرید نهال از نوع میوه باید به شرایط آب و هوایی و اقلیمی منطقه توجه کرد. پس سازگاری نهال با محیط از عوامل مهم در احداث باغستان است.

نکات مهم در خرید نهال

پس از انتخاب نهال و تصمیم به خرید، باید خرید نهال را از نهالستان های معتبر داشته باشید. از هر نهالستان و مرکز فروشی نباید نهال را خریداری نمود. خرید نهال از مراکز معتبر و تایید شده این ضمانت را به شما خواهد داد که تمامی نهال ها سالم و باکیفیت هستند.

در خرید نهال، به ظاهر آن توجه نمایید. نهال سالم میوه باید ظاهری خوش فرم و سالم داشته باشد. ریشه نهال نباید دچار پارگی و یا آفت و بیماری باشد. خوب است برای خرید نهال از یک کارشناس در حوزه علم نهال، استفاده نمایید.

نهال باید از گواهی قرنطینه برخوردار باشد. این گواهی تضمین سلامت نهال را دارد و نهال دارای گواهی قرنطینه، آلوده نیست و سالم است.

نکات مهم در کاشت نهال

پس از انتخاب نهال سالم و مناسب شرایط اب و هوایی منطقه، باید اقدام به کاشت آن نمود. دقت کنید که برای کاشت نهال میوه، محل پیوند را بالاتر از سطح خاک قرار دهید. محل کاشت نهال را مشخص کرده و نهال های میوه را در زمین شیب دار روی خط تراز بکارید.

مورد مهم دیگر در کاشت نهال خریداری شده میوه این است که فاصله کاشت را رعایت کنید. فاصله کاشت با توجه به رقم نهال، متفاوت است.

قبل از کاشت نهال، ریشه های نهال را هرس کرده و زخمی ها و اسیب دیده ها را جدا نمایید. خوب است قبل از کاشت نهال، ریشه اصولی ضدعفونی شود. نهال سالم میوه را مستقیم در گودال قرار دهید. خوب است با بستن نهال ها به قیم، از تکان خوردن و خم شدن آن ها جلوگیری شود.

خرید نهال آنلاین

برای رفاه و آسایش و راحتی مشتریان عزیز، نهالستان بهمن ابادی، اقدام به فروش انواع نهال و نهال میوه به صورت اینترنتی و آنلاین نموده است. می توانید با مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مجموعه، نهال سالم و باکیفیتی را از هر رقم خریداری نموده و درب منزل تحویل بفرمایید.

خرید انواع نهال سالم میوه در وبسایت ایرانیان تری قرار داده شده است. با اطمینان از سلامتی نهال ها اقدام به سفارش نمایید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *