خرید نهال انگور فلیم سیدلس

خرید نهال انگور فلیم سیدلس


خرید نهال انگور فلیم سیدلس

خرید نهال انگور فلیم سیدلس:یکی دیگر از انواع انگور های خوشمزه موجود در بازار خارجی،انگور “FLAME SEEDLESS” می باشد.

این نوع انگور،از انواع انگور های مرغوب و دانه درشت در بازار است.که مقاومت خوبی در برابر گرما دارد.برای آشنایی بیشتر،تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. خرید انواع نهال انگور 

مشخصات ظاهری و طعم انگور فلیم سیدلس 

انگور بی‌دانه یاقوتی یا انگور بی‌دانه آتشی (به انگلیسی: Flame Seedless) یک رقم انگور رومیزی(تازه خوری ) که در دسته انگورهای معمولی قرار می‌گیرد. انگور آتشی، خوشه‌های بزرگی با دانه‌های متوسط و قرمز شیرین دارد.

این انگور به فصل رشد طولانی نیاز دارد و در مناطق سرد و مرطوب قابلیت کشت ندارند، با این حال، ویژگی‌های خوب آن، به‌ویژه بی‌دانه بودن، شیرینی

خرید نهال انگور فلیم سیدلس

خرید نهال انگور فلیم سیدلس

ماندگاری طولانی، آن را به یکی از پرمصرف‌ترین انگورهای رومیزی تبدیل کرده‌است.

انگور آتشی توسط جان کواکویچ. جی از آروین، کالیفرنیا، در سال ۱۹۷۳ به ایالات متحده آورده شد. یک انگور با کیفیت باید پررنگ، خوش‌رنگ و محکم به ساقه چسبیده باشد. انگورها معمولاً در بازه برداشت چیده می‌شوند، زیرا اگر نارس باشند، با گذر زمان نمی‌رسند. (1)

خرید انواع نهال انگور لعل 

نام انگور فلیم سیدلس به چه معناست و از کجا آمده؟

نام انگور شعله سرخ  یا “FLAME SEEDLESS” به دلیل ارتباط آن با مهم ترین نوشیدنی دنیای باستان است، شعله سرخ یا “red flame “در آسیای صغیر، احتمالاً در اطراف ترکیه از یک گیاه وحشی که میوه های بسیار کوچکتری تولید می کرد، سرچشمه گرفت.(4).

خرید  انگور شاهرودی 

فواید انگور فلیم سیدلس 

   انگور فلیم سیدلس، حاوی لیکوپن مفید برای قلب و استخوان ها،لوتئین ماده محافظ چشم ها،و رسوراتول ،موجود در پوست انگور است که از شما در برابر بیماری قلبی، بیماری آلزایمر و آلزایمر محافظت میکند.

.(2) محافظت در برابردیابت و محدود کردن گسترش سلول های سرطانی از دیگر فواید انگور نوع فلیم سیدلس می باشد

خرید نهال انگور فلیم سیدلس

خرید نهال انگور فلیم سیدلس

نیاز سرمایی نهال انگور فلیم سیدلس چقدر است ؟

این نهال به 100 ساعت سرما نیاز دارد و خود گرده افشان است.(3).

آب و هوا 

نهال انگور فلیم سیدلس از انواع نهال های معروف و بازارپسند و تجارتی و وارداتی است.

فصل برداشت میوه های این درخت مرداد تا شهریور است.

آب و هوای مناسب نهال انگور فلیم سیدلس

نهال انگور فلیم سیدلس تحمل گرمای شدید یا سرما و همچنین رطوبت را ندارد،بهترین محل برای کاشت آن مناطق معتدل و گرم ولی نه گرمای بیش از حد می باشد.

سرمای زیاد،بافت های دانه های انگور را از بین می برد.

همچنین از کاشت این رقم در مناطقی که فصل بهار سردی دارند به علت خسارت به ریشه و جوانه خودداری شود.

خرید انگور اتوم رویال 

نکات مهم 

این درخت را نمیتوان در مناطقی با آب و هوای مرطوب و سرد کاشت. و به نور کامل آفتاب نیاز دارد. نیاز گرمایی و نوری آن به خوبی باید تامیین گردد.

خرید انگور اتوم کینگ 

خاک مناسب نهال انگور فلیم سیدلس

خاک لومی یا شنی با زهکشی خوب،بهترین نوع خاک برای کاشت انواع نهال فلیم سیدلس می باشد. کاشت این نهال در خاک های آهکی ایده خوبی نمی باشد.

قطعا یکی از مهم ترین مواردی که در کاشت هر نوع نهالی باید به آن توجه کنیم،کاشت نهال در خاک مناسب است. قطعا اگر شرایط نهالتان خوب باشد از محصولات بهتر و مرغوب تری برخوردار خواهید بود.

گرچه انواع نهال هایی وجود دارد که میتوانید درخاک های شور بکارید به این مقاله مراجعه کنید. چه درختانی در خاک شور بکاریم ؟

آفات و بیماری های نهال انگور فلیم سیدلس

بیماری سفیدک پودری و سفید دروغین از جمله مهمترین و اصلی ترین بیماری هایی به شمار می رود که این نهال به آنها دچار می شود. شما برای اینکه از به وجود آمدن این بیماری ها بر روی نهال انگور های فلیم سیدلس؛ جلوگیری کنید، باید به خوبی از آن مراقبت نمایید. آفات بسیار زیادی هم مانند تار عنکبوت قرمز، حشره پولک دار و …. هم روی این نهال زده می شود. در صورت مشاهده هر یک از این بیماری ها بهتر است با افرادی که تخصص بیشتری دارند و می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند مشورت کنید تا بهترین سموم و کود را برای از بین بردن آن بیماری ها و آفات تهیه کنید. دقت داشته باشید میزان مصرف هر یک از آنها باید به نحوی باشد که به نهال آسیبی وارد نشود، بنابراین به خوبی در مورد میزان مصرف آن تحقیق کنید.

آبیاری نهال انگور فلیم سیدلس 

نهال انگور فلیم سیدلس را با توجه به آب و هوای منطقه تان باید آبیاری کنید،اگر محل شما تا حدودی رطوبت دارد و بارندگی خوبی دارید باید کمتر آبیاری و اگر بارندگی کم است،بیشتر آبیاری کنید.

به طور کلی انگور از انواع نهال هایی است که کم آب می باشد. در مناطق گرم سعی بر 1 بار در هفته آب دادن و در مناطق معتدل هر 10 روز یک بار پیشنهاد میشود. خرید نهال انگور سوپریور

منابع

ویکی پدیا انگلیسی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *